Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Online časopis

Kvalita metodického orgánu školy a osobnosť učiteľa je cestou ku kvalite edukácie

Dátum: Autor/i: Mgr. Dušana Bieleszová , prof. PhDr. Erich Petlák, CSc. Rubrika: Reflexie Zo seriálu: Učiteľ v procese výchovy a vzdelávania

V týchto dňoch je tomu rok, čo pandémia a mimoriadne opatrenia s ňou súvisiace spôsobili zmeny nielen v spoločnosti, ale aj v edukácii. Zatvorili sa školy, začalo sa využívať dištančné vzdelávanie. Nechceme písať o tom, že dištančné vzdelávanie nemôže nahradiť každodenný interakčný vzťah učiteľa žiaka, ani o tom, že dištančné vzdelávanie nás priviedlo k doposiaľ málo (alebo aj vôbec) využívaným metódam a formám práce učiteľov so žiakmi. V príspevku sa venujeme metodickým orgánom školy, ktoré v súčasnej dobe plnia veľmi dôležitú úlohu a ich opodstatnenosť vnímame ako zásadnú pre zabezpečenie kvality metodického riadenia škôl. Sústredenie sa na osobnosť učiteľa je oblasťou, ktorej je v zahraničí venovaná mimoriadna pozornosť. V článku jej venujeme pozornosť aj my.

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Vážený návštevník,
prístup k obsahu majú len registrovaní užívatelia portálu.
Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom.
V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.
Ďakujeme.



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk