Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Online časopis

Kognitívne nástroje formatívneho hodnotenia

Dátum: Autor/i: doc. RNDr. Mária Ganajová, CSc. , PaedDr. Andrea Lešková, PhD. , RNDr. Ivana Sotáková, PhD. , doc. RNDr. Stanislav Lukáč, PhD. Rubrika: Hodnotenie Zo seriálu: Hodnotenie

Príspevok s názvom „Kognitívne nástroje formatívneho hodnotenia“ je v poradí tretím zo série príspevkov venovaných formatívnemu hodnoteniu. Je zameraný na charakteristiku vybraných nástrojov formatívneho hodnotenia. V súčasnosti existuje viacero nástrojov formatívneho hodnotenia, ktoré možno v triede často a efektívne využívať. V príspevku sa sústredíme na kognitívne nástroje formatívneho hodnotenia, ktoré môžu pomôcť učiteľom efektívne rozpoznať aktuálny stav poznávacieho procesu žiaka, identifikovať problematické miesta a žiacke miskoncepcie v porozumení pojmov a vzťahov.

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Vážený návštevník,
prístup k obsahu majú len registrovaní užívatelia portálu.
Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom.
V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.
Ďakujeme.



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk