Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Online časopis

Text ako komunikačné médium a univerzálny nástroj vzdelávania v 3. tisícročí

Dátum: Rubrika: Metodika, obsah vzdelávania Zo seriálu: Komunikácia

Projekt Škola pre každého – škola na každý deň, sa schválením MŠVVaŠ experimentálne overoval od 1. 1. 2010. Nadviazal na skúsenosti školy so zavádzania alternatívnych procesov do života školy v snahe pripraviť žiakov na život v 3 tisícročí. Odpovedal na otázky: Ako sa ochrániť pred mnohými neželanými požiadavkami a pokynmi/obmedzeniami prichádzajúcimi  zvonka? Ako vložiť  vlastné hodnoty do života školy, lebo práve tieto škola potrebuje? Čo je inovácia? Aké zmeny by mala priniesť?

  1. Nájsť riešenie, ktoré bude mať ozajstnú hodnotu pre nám zverené deti, nášho „zákazníka“ ‒ dieťa/žiaka, rodiča, pedagóga,
  2. zabezpečiť zvýšenie kvality života aktérov  postavenej  na hodnotách (budovaní charakteru),
  3. dôsledne plánovať, projektovať a skĺbiť procesy -  zmysluplne ich zasadiť do aktuálneho kontextu.

Procesy zmien

Úlohy jednotlivých organizačných zložiek Spojenej školy

Legislatívnym prepojením činnosti 3 škôl pod jednou strechou ako Spojenej školy sa jednotlivé procesy škôl zmysluplne previazali a školy sa podieľali na plnení nasledovných úloh:

  • Materská škola – dlhodobá diagnostika možností a potrieb detí ;
  • Základná škola – jej úlohou bolo postaviť svoje kurikulum – výchovu a vzdelávanie na
Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk