Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Online časopis

Význam kvalitnej prípravy učiteľa na vyučovanie

Dátum: Autor/i: prof. PhDr. Erich Petlák, CSc. Rubrika: Reflexie, návrhy, odporúčania

Cieľom príspevku nie je opisovanie významu prípravy učiteľa na vyučovanie, príspevkom nesledujeme ani vstupovanie do svedomia učiteľov, ani poúčanie o význame prípravy. Ide nám predovšetkým o zamyslenie sa nad významom plánovanej činnosti v edukácii. V príspevku sa rovnako nezaoberáme všeobecne zdôrazňovanými a často printovanými požiadavkami na prípravu učiteľa na hodinu, ale pripomenieme niektoré vybrané aspekty, o ktorých sa nazdávame, že z hľadiska skutočnej neformálnej prípravy a aj z hľadiska zvyšovania kvality edukácie si zasluhujú pozornosť. Cieľom príspevku je zdôrazniť význam prípravy učiteľa na vyučovanie.

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Vážený návštevník,
prístup k obsahu majú len registrovaní užívatelia portálu.
Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom.
V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.
Ďakujeme.



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk