Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Online časopis

Zoradiť podľa:

Zoradiť podľa:

Kľúčové slovo informačno-komunikačné technológie


Informačná gramotnosť ako kľúčová kompetencia

Žijeme v dobe plnej hoaxov a dezinformácií. Informácie kriticky hodnotiť, verifikovať a kreovať je základnou kompetenciou 21. storočia. Základným predpokladom rozvoja učiacej sa spoločnosti je schopnosť jedinca permanentne sa vzdelávať. Prudký nár...

Riziká, sociálne hrozby a informačno-komunikačné technológie

Príspevok je dokončením článku uverejneného v Didaktike č. 1/2022. Cieľom prieskumu je zistiť, ako využívajú informačné a telekomunikačné technológie žiaci 2. stupňa vybraných základných škôl vo veku 11 až 15 rokov (žiaci II. stupňa ZŠ). V čiastko...

Riziká, sociálne hrozby a informačno-komunikačné technológie (1.)

Súčasná doba disponuje mnohými technológiami s možnosťou online pripojenia. V príspevku uvádzame najvýraznejšie negatívne javy spojené s využívaním moderných technológií: škodlivosť používania internetu; internetovú závislosť, šikanovanie prostred...

Aktívna sociálna interakcia v online výučbe

Príspevok je venovaný téme online vyučovania. Jedným z determinantov kvality online výučby je aktívna sociálna interakcia. V úvode sú diskutované typy interakcie v dištančnom vzdelávaní a diskusia ako jeden zo základných prostriedkov aktívnej soci...

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk