Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Zoradiť podľa:

Zoradiť podľa:

Špeciálny pedagóg

Problémové aspekty hodnotenia zo strany učiteľa N

Autor/i: prof. Ing. Ján Bajtoš, PhD. , Ing. Andrea Marhevková

Učiteľ svojou činnosťou ovplyvňuje celý priebeh vyučovacieho procesu, etapu kontroly a hodnotenia výsledkov, vyučovania nevynímajúc. Od jeho pedagogických schopností a osobnostných predpokladov závisí spôsob preverovania, hodnotenia a klasifikácie...

Platové zaradenie špeciálneho pedagóga v bežnej ZŠ N

Autor/i: Ing. Jarmila Belešová

Prosím o vyjadrenie sa k správnemu platovému zaradeniu pedagogického zamestnanca na bežnej ZŠ za podmienok: vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa v študijnom odbore učiteľstvo špeciálnych škôl, špecializácia - pedagogika hluchoslepých a viacnásob...

Špeciálno-pedagogická podpora u žiakov s vývinovými poruchami učenia N

Autor/i: PaedDr. ThLic. Oľga Pivarníková

Koľko žiakov má byť na hodine vyučovacieho predmetu rozvoj špecifických funkcií? Môžu sa spájať do skupín žiaci s vývinovými poruchami učenia rôznych tried? Žiaci s vývinovými poruchami učenia majú v rámcovom učebnom pláne vyšší počet hodín ako os...

Platové zaradenie - školský špeciálny pedagóg N

Autor/i: JUDr. Ing. Marián Varga

Na štátnej plnoorganizovanej základnej škole pracuje školský špeciálny pedagóg s vysokoškolským vzdelaním druhého stupňa  (5 ročné štúdium v študijnom odbore učiteľstvo špeciálnych škôl, špecializácia - pedagogika hluchoslepých a viacnásobne posti...

Diagnostika chyby dítěte jako autoevaluační nástroj učitele N

Autor/i: doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, PhD.

"Kromě podceňování typu chyby ve školní práci se často v pedagogické praxi můžeme setkat s tlakem učitelů na upravenost školní práce. To u dětí vede k používání zmizíků či přepisovacích per, aby v práci nebyly vidět škrty a práce na první pohled v...

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

  • Typ školy
  • Zriaďovateľ

Aktuálne články

Prestup z bilingválneho gymnázia na umelecký štúdijný odbor N

Publikované:

Otázka:  Môže riaditeľ školy prijať žiaka prestupom z bilingválneho gymnázia (2. ročník) na umelecký študijný odbor (propagačné výtvarníctvo) do 1. ročníka. Podmienkou prijatia žiaka je úspešné vykonanie talentových skúšok. Na bilingválne gymnázium ich žiak konal, obsah bol však úplne iný. Môže talentové skúšky konať v rámci rozdielových skúšok?