Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Rozširujúce štúdium pre primárne vzdelávanie

Publikované: Autor/i: Ing. Jarmila Belešová

Otázka: 

Mám vysokoškolské vzdelanie v štúdijnom programe učiteľstvo pedagogiky a učiteľstvo výchovy k občianstvu. Pretože sa mi nepodarilo s touto kombináciou sa zamestnať, pracujem ako učiteľka v materskej škole (som absolventkou SPgŠ) v ZŠ s MŠ, kde často zastupujem na 1. stupni. Preto som sa rozhodla urobiť si Mgr. štúdium aj pre primárne vzdelávanie, ale podmienkou bolo absolvovanie bakalárskeho vzdelania pre primárne vzdelávanie. Preto som sa prihlásila na rozširujúce štúdium v študijnom programe: Učiteľstvo primárnej pedagogiky (učiteľstvo pre primárne vzdelávanie). Získam týmto štúdiom kvalifikáciu na pozíciu učiteľky pre primárne vzdelávanie?

Odpoveď:

Rozširujúcim štúdiom učiteľstva pre primárne vzdelávanie k získanému vysokoškolskému vzdelaniu druhého stupňa v študijnom odbore učiteľstvo pedagogiky a učiteľstvo výchovy k občianstvu  splníte kvalifikačné predpoklady na vyučovanie na prvom stupni základnej školy.  Vzhľadom na to, že ste získali úplné stredné vzdelanie v študijnom odbore učiteľstvo pre materské školy na strednej pedagogickej škole, uvedeným štúdiom splníte aj kvalifikačné predpoklady na výkon pedagogickej činnosti učiteľky materskej školy na úrovní vysokoškolského vzdelania druhého stupňa.

29. 5. 2016

Odporúčame publikácie v našom Eshope:

Základná škola - organizácia a manažment

Na zobrazenie tohto obsahu nemáte dostatočné oprávanenie.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Aktuálne články

Kvalita života žiaka v škole

Publikované:

Zrejme neuvedieme nič nové, ak pripomenieme, že v súvislosti s rastúcimi požiadavkami na vzdelávanie, a teda aj na vedomosti žiakov, sa v literatúre najčastejšie analyzujú a riešia otázky obsahu vzdelávania, uplatňovanie nových metód, foriem a koncepcií vzdelávania, zavádzanie informačných a komunikačných technológií do vyučovania a pod. Pojmy inovácia, modernizácia, racionalizácia, efektívnosť, optimalizácia a viaceré ďalšie sa stali súčasťou pedagogickej a didaktickej terminológie.