Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Recipročné očakávania a lojalita

Publikované: Autor/i: Mgr. Dušana Bieleszová

Etika v správaní manažmentu škôl je z hľadiska vytvárania kvalitných vzťahov veľmi dôležitá. Vyžaduje si schopnosť rozoznávať rozpoznávať etické problémy, vnímať akceptovateľné, menej akceptovateľné, aj neakceptovateľné správanie. V autentickosti prejavu zamestnancov vedúci pedagogický zamestnanec, vedúci odborný zamestnanec má možnosť vnímať, v akej rovine sa u kolegu formuje, resp. je zvnútornený zmysel pre morálnu povinnosť. Všadeprítomnosť etiky pociťujeme pozitívne (ak sa s ňou stretávame), negatívne (ak pociťujeme jej nedostatok).

Pre zobrazenie pracovnej situácie nemáte dostatočné oprávnenia.

Vážený návštevník,
prístup k obsahu majú len registrovaní užívatelia portálu.
Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom.
V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.
Ďakujeme.



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk