Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Zoradiť podľa:

Zoradiť podľa:

Klíčové slovo hodnotenie


COVID-19 Hodnotenie absolventskej skúšky - príklady pre aritmetický prieme pre SOŠ (ŠIOV) N

Autor/i: -

ŠIOV pripravil v súlade s rozhodnutím MŠVVaŠ pomôcku pre riaditeľov stredných odborných škôl. Príklady ako postupovať pri získaní aritmetického priemeru jednotlivých častí absolventskej skúšky. 

COVID-19 Hodnotenie žiakov SŠ a usmernenie k vydaniu výpisov N

Autor/i: -

Žiakov strednej školy (ďalej len "SŠ") za 1. polrok v rámci záverečného hodnotenia možno hodnotiť klasifikáciou alebo kombináciou klasifikácie a slovného hodnotenia. Usmernenie sa primerane vzťahuje aj na SŠ pre žiakov so zdravotným znevýhodnením.

COVID-19 Hodnotenie žiakov ZŠ a usmernenie k vydaniu výpisu N

Autor/i: -

Žiakov základných škôl možno hodnotiť slovným hodnotením, klasifikáciou („známkou“), kombináciou klasifikácie a slovného hodnotenia.

COVID-19 Hodnotenie, záverečná skúška, prijímacie konanie na ZUŠ (MŠVVaŠ SR) - aktualizácia N

Autor/i: -

Základnými princípmi hodnotenia sú zabezpečenie spravodlivosti pri hodnotení každého žiaka rešpektovaním individuálnych podmienok na domácu prípravu a dištančné vzdelávanie, sústredenie pozornosti na poskytovanie spätnej väzby, motivácia a povzbud...

COVID-19 Usmernenie na hodnotenie žiakov stredných škôl - aktualizácia (MŠVVaŠ SR) N

Autor/i: -

Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR vydáva Usmernenie na hodnotenie žiakov strednej školy, odborného učilišťa a praktickej školy v čase mimoriadnej situácie spôsobenej prerušením vyučovania v školách v školskom roku 2019/2020.

DUŠEVNÉ ZDRAVIE - Dunning-Krugerov - efekt nadmernej sebadôvery N

Autor/i: PhDr. Tatiana Soroková, PhD.

Psychológovia D. Dunning a J. Kruger získali v roku 2000 svojím článkom opisujúcim tento efekt Nobelovu cenu za psychológiu. Nepochybne ocenenie prinieslo nové svetlo pravdy do rozmeru hodnotenia i sebahodnotenia riadiacich pracovníkov, nakoľko má...

Formativní hodnocení - užitečné postoje a dovednosti pro zavádění změny N

Autor/i: Mgr. Saša Dobrovolná

Pojem formativní hodnocení se nejčastěji pojí s druhým pojmem, tzv. sumativním hodnocením. Oba se v teorii objevují od sedmdesátých let. Někteří učitelé je chápou jako opozita nebo reprezentanty dobrého a špatného hodnocení. Tak tomu však není. Fo...

Hodnotenie riaditeľa zriaďovateľom a osobný príplatok N

Autor/i: PaedDr. ThLic. Oľga Pivarníková , RNDr. Bc. Mária Takáčová

Na základe kritérií na hodnotenie riaditeľov škôl a školských zariadení v pôsobnosti mesta vypracovaných v súlade s platnou legislatívou sme ku koncu školského roka 2019/2020 realizovali hodnotenie riaditeľov. Na základe týchto kritérií kvalita pr...

Hodnotenie žiaka s vážnym zdravotným stavom N

Autor/i: PaedDr. ThLic. Oľga Pivarníková

Ako postupovať pri hodnotení žiaka ZŠ za 1. polrok, ak žiak zo závažných zdravotných dôvodov sa nezúčastnil prezenčného ani dištančného vzdelávania. Využili sme možnosť predĺženia termínu na vyskúšanie a hodnotenie žiakov za 1. polrok školského ro...

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk