Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Riešenie anonymnej sťažnosti

Publikované: Autor/i: JUDr. Dagmar Tragalová

Ako treba postupovať pri doručení anonymnej sťažnosti v listinnej podobe? Sťažovateľom sú žiaci školy na spôsoby vyučovania a tiež na samotnú učiteľku cudzieho jazyka. Požadujú jej výmenu. V sťažnosti nie sú uvedené mená žiakov, ani trieda ani žiadne podpisy, len všeobecne „my žiaci školy“. Treba sa touto sťažnosťou zaoberať?

Odpoveď:

Súčasťou práce riaditeľa školy a školského zariadenia je aj vybavovanie sťažností. Od 1. februára 2010 postupuje v tejto záležitosti podľa zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach. Podľa tohto zákona o sťažnostiach musí riaditeľ postupovať pri prijímaní, evidovaní, prešetrovaní a písomnom oznámení výsledku prešetrenia alebo kontrole vybavenia sťažnosti.

Sťažnosť musí byť písomná a možno ju podať v listinnej podobe alebo v elektronickej podobe

Na zobrazenie tohto obsahu nemáte dostatočné oprávanenie.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk