Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Zoradiť podľa:

Zoradiť podľa:

Kľúčové slovo voľný čas


COVID-19 Postup zamestnávateľa počas pandémie pri realizácii krúžkovej činnosti N

Autor/i: PaedDr. ThLic. Oľga Pivarníková

Môže zamestnávateľ požiadať učiteľov, ktorí realizovali záujmovú krúžkovú činnosť v škole, aby ju realizovali podľa svojich možností a kreativity aj v tomto období prerušeného vyučovania so žiakmi dištančnou formou?

Doplnková správa o implementácii Dohovoru o právach dieťaťa v SR

Autor/i: -

Výchova a vzdelávanie, voľný čas a kultúrne aktivity (odporúčania ‒ výber) Najvýznamnejším problémom vzdelávacieho systému je spôsob výchovy a vzdelávania, ktorý nerešpektuje prirodzené i individuálne potreby dieťaťa. Dieťa a jeho vzdelávacie potr...

Odmena za krúžkovú činnosť N

Autor/i: Ing. Jarmila Belešová

Otázka: Môže mať vychovávateľka zaplatený krúžok so žiakmi ZŠ, ktorý realizuje počas plnenia svojho normálneho plateného úväzku v školskom klube. Zdá sa mi nelogické, aby mala tieto 2 hodiny zaplatené dvakrát.

Závislosť na videohrách - hrozba vs. mediálna hystéria N

Autor/i: Mgr. Michal Božík

Nedávne pokusy o zaradenie závislosti na hrách do nového vydania Diagnostického a štatistického manuálu (DSM-5) Americkej psychiatrickej asociácie, ako aj do Medzinárodnej klasifikácie chorôb, ktorú vydáva Svetová zdravotnícka organizácia (ICD-11)...

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Aktuálne články

„Riaditeľ je neschopný... N

Publikované:

Emócie v pedagogickom tíme N

Publikované:

„Mám skvelých kolegov. Tí starší vedia upokojiť moje emócie, vedia ma trpezlivo vypočuť a citlivo usmerniť vtedy, keď potrebujem nadhľad. Doprajú mi aj čas na vlastné rozhodnutia. S rovesníkmi máme spoločné témy, rozoberáme štýly výučby, vhodnosť tej-ktorej metódy na žiakov. Mladší kolegovia ma vedia svojou dynamikou a tvorivosťou nadchnúť pre správnu vec. Dokážu prekvapiť veľkým zdrojom energie. Naučila som sa trpezlivosti, zistila som, že pohľad mojich kolegov môže ovplyvniť ich skúsenosť, ich uhol pohľadu na vec. V našej škole je bežné pýtať si a dostávať spätnú väzbu. „Chcem počuť váš názor“, táto veta nám pomáha nevidieť problémy čierno-bielo. Vážim si dôveru a otvorenosť ľudí našom v tíme.“