Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

PLATOVÁ TRIEDA - ANGLICKÝ JAZYK

Publikované: Autor/i: Ing. Jarmila Belešová

Zamestnankyňa v roku 1994 ukončila maturitnou skúškou denné pomaturitné kvalifikačné štúdium na Strednej pedagogickej škole v študijnom odbore vychovávateľstvo z predmetov pedagogika-psychológia, z praktickej časti - telesná výchova a teoretickej časti - telesná výchova. V roku 2006 skončila vysokoškolské štúdium vykonaním štátnej záverečnej skúšky v študijnom odbore prekladateľstvo a tlmočníctvo, UMB Banská Bystrica, filologická fakulta, špecializácia anglický jazyk a literatúra a bol jej priznaný akademický titul Mgr. Zamestnankyňa je zamestnaná v základnej škole na plný úväzok (v úväzku má 22 hod. ANJ) a je zaradená v 10. platovej triede, pracovnej triede 1. Je toto zaradenie správne? Spĺňa podmienku kvalifikovanosti pre zaradenie do 10 platovej triedy?

Na splnenie kvalifikačných predpokladov na vyučovanie anglického jazyka je uvedená učiteľka povinná v lehote ustanovenej v § 60 ods. 2 zákona č. 317/2009 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znen

Na zobrazenie tohto obsahu nemáte dostatočné oprávanenie.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Aktuálne články

„Riaditeľ je neschopný... N

Publikované:

Emócie v pedagogickom tíme N

Publikované:

„Mám skvelých kolegov. Tí starší vedia upokojiť moje emócie, vedia ma trpezlivo vypočuť a citlivo usmerniť vtedy, keď potrebujem nadhľad. Doprajú mi aj čas na vlastné rozhodnutia. S rovesníkmi máme spoločné témy, rozoberáme štýly výučby, vhodnosť tej-ktorej metódy na žiakov. Mladší kolegovia ma vedia svojou dynamikou a tvorivosťou nadchnúť pre správnu vec. Dokážu prekvapiť veľkým zdrojom energie. Naučila som sa trpezlivosti, zistila som, že pohľad mojich kolegov môže ovplyvniť ich skúsenosť, ich uhol pohľadu na vec. V našej škole je bežné pýtať si a dostávať spätnú väzbu. „Chcem počuť váš názor“, táto veta nám pomáha nevidieť problémy čierno-bielo. Vážim si dôveru a otvorenosť ľudí našom v tíme.“