Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Individuálne vzdelávanie alebo individuálny učebný plán

Publikované: Autor/i: PaedDr. ThLic. Oľga Pivarníková

Aké rozhodnutie vydáva riaditeľ/ka školy – rozhodnutie o individuálnom vzdelávaní alebo o individuálnom učebnom pláne?

Situácia:

Riaditeľka špeciálnej základnej školy požiadala o odborno-poradenskú pomoc pri vydaní rozhodnutia. V špeciálnej základnej škole sa bude vzdelávať žiačka, ktorej záver zo špeciálnopedagogického vyšetrenia je v tomto znení:  „Dieťa zo sociálne znevýhodneného prostredia, so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, so zdravotným znevýhodnením, s ťažkým zdravotným postihnutím – mentálnym. Vzdelávať dieťa podľa variantu C. Zaškoliť v špeciálnej základnej škole, absolvovať adaptáciu od 1 – 2 hodiny denne, rozsah pobytu v špeciálnej základnej škole upraviť podľa výkonnosti a možnosti dieťaťa 2 – 3 krát týždenne po 2 – 3 hodiny.“ Žiačku budú vzdelávať v pondelok, stredu a piatok po 3 vyučovacie hodiny.

Odpoveď:

Zákonodarca rozlišuje otázku individuálneho vzdelávania a individuálneho učebného plánu.

Podľa § 24 ods. 2

Na zobrazenie tohto obsahu nemáte dostatočné oprávanenie.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk