Vyhľadávanie v online časopise

Online časopis

Hlavná stránka Manažment školy v praxi Ročník 2014 Vydanie 2/2014

Vzdelávanie detí zo sociálne vylúčeného prostredia

Dátum: Rubrika: Rozhovor Zo seriálu: Rozhovory

Eleonóra Liptáková, učiteľka z Dobšinej, ktorá spolu so svojou kolegyňou Erikou Polgáriovou našli odvahu otvoreným listom poukázať na problémy vzdelávania detí zo sociálne vylúčeného prostredia. Opis situácie bol ich zúfalým volaním o pomoc a upozornením na neúnosný stav v slovenskom školstve.

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Vážený návštevník,
prístup k obsahu majú len registrovaní užívatelia portálu.
Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom.
V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.
Ďakujeme.

Ďalšie články zo seriálu: Rozhovory

Podobné články

Súvisiace pracovné situácie

  • Opatrenia súvisiace s oznamovaním protispoločenskej činnosti v školách a školských zariadeniach

    Publikované: Aktualizované: Autor/i: Ing. Peter Konečný

    Príspevok má za cieľ upozorniť manažment škôl a školských zariadení na povinnosti, ktoré im vyplývajú zo zákona č. 307/2014 Z. z. o niektorých opatreniach súvisiacich s oznamovaním protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je účinný od 1. januára 2015.  

  • Záškoláctvo a ohrozovanie mravnej výchovy mládeže

    Publikované: Aktualizované: Autor/i: JUDr. Viera Lichá Valicová

    Záškoláctvo! Problém, ktorý vytvára vrásky na čelách učiteľom, ako aj rodičom. Pocítil niekto z Vás aspoň raz túžbu vyhnúť sa škole? Rozdiel je však v tom, že u niekoho to bolo jednorázové vybočenie, kým iní záškoláctvu prepadli a narobili nielen sebe veľa problémov.

  • "Živé" deti a zadefinovanie pravidiel

    Publikované: Aktualizované: Autor/i: Mgr. Dušana Bieleszová

    Zloženie triedy je často vecou náhody. Nikdy si nemôžeme byť istí, že dynamiku skupiny v triede „nespestria“ deti s problémovým správaním, s poruchami učenia, zníženou vizuomotorickou koordináciou, oslabeným vnímaním, či grafomotorickými,  rečovými problémami. To všetko zohráva dôležitú úlohu pri vytváraní atmosféry v triede vhodnej pre vyučovací proces.

Diskusia - Počet príspevkov: 0

zobraziť diskusiu pridať príspevok

Bezplatný odpovedný servis

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk