Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Online časopis

TQM - Komplexné manažérstvo kvality v školskom prostredí

Dátum: Autor/i: Mgr. Hedviga Burínová Rubrika: Súčasné trendy

V odbornej literatúre sa uvádza, že zákazníkom školy sú žiaci, rodičia a ďalšie zainteresované strany. Učitelia sú vykonávatelia služieb pre zákazníkov. Ak má byť služba pre zákazníkov výborná, aby bol zákazník spokojný a vracal sa, práve vykonávatelia by mali byť odborne pripravení, so špičkovými pomôckami a v dobrej nálade. V práci popisujeme vybrané systémy manažérstva kvality, ktoré sa vzťahujú na výrobné podniky. Mnohé z nich sa však po metodickej úprave môžu uplatňovať aj v školskom systéme.

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Vážený návštevník,
prístup k obsahu majú len registrovaní užívatelia portálu.
Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom.
V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.
Ďakujeme.



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Seriály