Vyhľadávanie v online časopise

Online časopis

Hlavná stránka Manažment školy v praxi Ročník 2017 Vydanie 3/2017

R. Brédová - Využiť naplno potenciál žiakov je veľmi užitočné

Dátum: Autor/i: redakcia Rubrika: Rozhovor

Mgr. Renáta Brédová, ZŠ Park Angelinum, Košice

Vyštudovala Pedagogickú fakultu UPJŠ v Prešove. Je lektorkou vzdelávania pedagógov a pracovníkov s deťmi a mládežou pre  Vysokoefektívne učenie (VEU) Asociácie S. Kovalikovej, spolupracuje s Nadáciou pre deti Slovenska. Už druhé funkčné obdobie je riaditeľkou Základnej školy Park Angelinum v Košiciach. Projekt Vytváranie neohrozujúceho prostredia v podmienkach ZŠ Park Angelinum v 2015 získal významné ocenenie v rámci celoslovenskej súťaže inovačných projektov BrilianTT, ktorý vyhlasuje Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave.

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Vážený návštevník,
prístup k obsahu majú len registrovaní užívatelia portálu.
Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom.
V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.
Ďakujeme.

Podobné články

Súvisiace pracovné situácie

  • Roviny rovesníckej mediácie v prostredí školy

    Publikované: Autor/i: Mgr. Dušana Bieleszová

    Riešenie konfliktu medzi žiakmi tak, že o ňom rozhodne dospelá autorita, je jednoduché, no z dlhodobého hľadiska neučí žiakov procesom zmierovania, tvorby dohôd, nevedie ich k vzájomnému rešpektu a k objasneniu pocitov, ktoré konflikt sprevádza. Rovesnícka mediácia môže byť v školskom prostredí dôležitým krokom k vytváraniu jeho schopnosti riešiť konflikty primeraným spôsobom. 

  • Cieľové skupiny rovesníckej mediácie

    Publikované: Autor/i: Mgr. Dušana Bieleszová

    Cieľom implementovania rovesníckej mediácie do školského prostredia je pomôcť žiakom, študentom rozpoznať blížiaci sa konflikt a vedieť ho riešiť. Špecifickosť školského prostredia ovplyvňuje rôznorodosť cieľovej skupiny, žiakov, študentov, rozdielna povaha prevažných konfliktov, ktoré vytvárajú prostredie, počet detí, veková štruktúra, regionálne problémy danej lokality. Prvým krokom z hľadiska začlenenia programu rovesníckej mediácie by mala byť špecifikácia rizikových skupín z hľadiska tém sporov.

  • Kedy a kde treba riešiť konflikty medzi žiakmi

    Publikované: Autor/i: Mgr. Dušana Bieleszová

    Konflikty v školskom prostredí sa vyznačujú veľkou flexibilitou. Na niektoré treba reagovať hneď a niektoré si žiadajú odstup. A sú aj také, ktoré si riešenie nepýtajú. Tak ako prídu, aj odídu. 

Diskusia - Počet príspevkov: 0

zobraziť diskusiu pridať príspevok

Bezplatný odpovedný servis

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk