Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Online časopis

Impulzy pre skvalitnenie prípravy učiteľov pre potreby inkluzívnej praxe

Dátum: Autor/i: doc. PaedDr. Katarína Vančíková, PhD. , Mgr. Robert Sabo, PhD. , Mgr. Barbara Basarabová, PhD. Rubrika: Inklúzia

V strategickom dokumente „Plán obnovy (cestovná mapa k lepšiemu Slovensku)“ je jednou z najväčších priorít v oblasti školstva posilniť pripravenosť učiteľov implementovať proinkluzívne opatrenia do edukačnej praxe. Redefinícia konceptu  špeciálnych výchovno-vzdelávacích potrieb a snaha definovať systém podporných opatrení nadobudnú reálne kontúry len v prípade, že v školských triedach budú pôsobiť proinkluzívne mysliaci a konajúci učitelia a učiteľky. Skvalitniť sa musí pregraduálna aj postgraduálna učiteľská príprava. V príspevku venujeme pozornosť otázke vysokoškolského vzdelávania budúcich učiteľov. Na základe výsledkov prieskumu formulujeme niekoľko impulzov pre skvalitnenie ich prípravy.

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Vážený návštevník,
prístup k obsahu majú len registrovaní užívatelia portálu.
Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom.
V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.
Ďakujeme.



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Seriály