Vyhľadávanie v online časopise

Online časopis

Hlavná stránka Manažment školy v praxi Ročník 2014 Vydanie 2/2014

Imidž vzdelávacej inštitúcie

Každá inštitúcia, podnik, organizácia bez ohľadu na formu vlastníctva, veľkosť, oblasť a činnosť, ktorou sa zaoberá, má svoj imidž, ktorý neustále dotvára, formuje a usiluje sa o to, aby bol pozitívne priaznivý a kvalitatívne lepší. Týka sa to samozrejme aj škôl a vzdelávacích inštitúcií, ktoré tiež budujú svoj imidž, ktorý ovplyvňujú viaceré faktory.

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Vážený návštevník,
prístup k obsahu majú len registrovaní užívatelia portálu.
Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom.
V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.
Ďakujeme.

Ďalšie články zo seriálu: Správa o stave a úrovni výchovy a vzdelávania - Štátna školská inšpekcia

Súvisiace pracovné situácie

Diskusia - Počet príspevkov: 0

zobraziť diskusiu pridať príspevok

Bezplatný odpovedný servis

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk