Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Online časopis

Formovanie procesu porozumenia

Dátum: Rubrika: Editoriál Zo seriálu: Editorial

Proces vzájomného porozumenia predpokladá komunikáciu. Formovanie tohto procesu sa týka zmeny správania, pocitov, vyjadrenia želaní, ale aj zrozumiteľné zdôvodnenie toho, čo chceme zmeniť. V prípade zmeny správania si overujeme, či to, čo si myslím ja ako vedúci pedagogický zamestnanec alebo vedúci odborný zamestnanec, si myslia aj ľudia v mojom tíme. V rovine zmeny pocitov je dôležitý čas na prijatie a spracovanie podnetov v logickej aj v emocionálnej rovine. Ak si niečo želáme, potrebujeme to jasne sformulovať. Otázku príčiny si kladieme vtedy, keď hľadáme zdôvodnenie. Správaniu, pocitom, potrebám, želaniam, ale aj zdôvodneniam sa venujeme v 3. čísle časopisu Manažment školy v praxi.

Aké je právne postavenie škôl a školských zariadení? Čo znamená právna subjektivita školy a školského zariadenia? Aké sú základné práva a povinnosti školy, školského zariadenia, ich zriaďovateľa? Na otázky odpovie Ingrid Konečná Veverková v článku „Právne postavenie škôl a školských zariadení“.

S rastom pedagogických a psychologických poznatkov, so zvyšujúcimi sa nárokmi na edukáciu a jej výsledky sa učebným štýlom začala venovať väčšia pozornosť, začali sa v edukačnej praxi viac doceňovať. Téme

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Seriály