Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Online časopis

Využitie písaného storytellingu vo vzdelávaní

V súčasnosti sa kladie zvýšený dôraz na alternatívne formy výučby žiakov tak, aby všetci dostávali patričný priestor a kriticky uvažovali o daných témach, v ktorých sa zvýrazňujú morálne a etické hodnoty. Do popredia sa tiež dostáva vzájomná kooperácia žiakov pri riešení problémových úloh, kde hľadajú konsenzus, čim sa učia pracovať v tíme. Práve aplikovanie storytellingu do výučby prináša všetko spomínané, ale aj omnoho viac. Príbehy do výučby prinášajú nielen objektívne fakty, ale aj emočné naladenie, postoje a osobnú perspektívu.

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Vážený návštevník,
prístup k obsahu majú len registrovaní užívatelia portálu.
Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom.
V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.
Ďakujeme.



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk