Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Online časopis

Finančná gramotnosť – psychologické aspekty chápania hodnoty peňazí

Dátum: Autor/i: PhDr. Tatiana Soroková, PhD. Rubrika: Školská prevencia Zo seriálu: Teoretické východiská

Vedieť efektívne používať finančné prostriedky sa stáva imperatívom vo výchove rodičov a zároveň veľkou výzvou pre školskú edukáciu. Učíme naše deti finančnej disciplíne? Ako veľmi sú dôležité základy finančnej gramotnosti? Edukačný model vzdelávania vo finančnej gramotnosti sa postupne dostáva do našich škôl, ale z psychologického hľadiska mu treba venovať oveľa väčší priestor ako doteraz. Prostredníctvom kontinuálnej edukácie treba u deti vybudovať zodpovednosť za hospodárenie s financiami, schopnosť rozlišovať ponuky a vidieť úskalia niektorých ponúk a následných súvislostí.

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Vážený návštevník,
prístup k obsahu majú len registrovaní užívatelia portálu.
Pokiaľ ste už zaregistrovaný, prihláste sa prosím so svojím užívateľským menom a heslom.
V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.
Ďakujeme.



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk